28 oktober 2008

Tickets voor Finland!!

Dag lieve familie,

Van dit heugelijke feit wil ik jullie toch ff op de hoogte stellen: Ik heb de tickets geboekt voor ons studietripje naar Finland. Voor de mensen die nog niet helemaal op de hoogte zijn, wat achtergrond info.

Vanuit school wordt gestimuleerd om naar het buitenland te gaan, maar het hoeft niet. Haha, gaan natuurlijk!! Dus heb ik met een vriendin uit de klas besloten om 4 maanden naar Finland te gaan. Met nog een klasgenote vliegen we op 5 januari 2009 vanaf Bremen naar Tampere, in Finland. Vanaf daar pakken we 3,5 uur de trein naar Kuopio. En daar gaan, dat hopen we tenminste, 4 leuke maanden tegemoet. Wel wat koud, maar het valt me mee. De gemiddelde temperatuur ligt in januari en februari op -13. Nou, goed te doen dacht ik zo.

Vandaag heb ik dus de tickets geboekt via Ryanair (Mede mogelijk gemaakt door visa en I. Oosterbaan; thanks mampsie!!) Dus nu kunnen we verder plannen. Binnenkort krijgen we ook bericht over de woonsituatie. De school daar heeft contacten met woonbedrijven die appartementen verhuren. Hopen dat het niet te prijzig is, dan ben ik snel tevreden.

Dat was weer 'n up date van mijn kant.
Oh, nog ff 1 ding; niet bang zijn dat ik een bepaalde bruiloft ga missen ofzo hoor: I'll be there!!

Greetz Rozie

1 opmerking:

  1. Leuk leuk! En het klinkt wel koud, maar ik wil wedden dat je meer zonuren hebt dan in Glasgow ;) Ik kom zeker langs als je daar een maandje of 2 zit en een beetje de weg weet!!! Wie gaat er mee? :D

    Liefs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen