26 oktober 2008

Een eerste reactie

Dag lieve Oosterbaantjes en aanhang.

Ik moet zeggen dat ik het een heel leuk idee vind en dat het misschien best kan werken!!
Nienke, had je een moment van verveling dat je tijd had om dit voor elkaar te krijgen of moest
het gewoon gebeuren? Ik ben positief. Lijkt me gezellig. Ik ben benieuwd wat we hier dan allemaal
tegen gaan komen.

Nu nog ff reactie of jullie huisje: ziet er super goed uit. Lekker licht en neutraal ingericht. Volgens
mij kunnen jullie daar samen prima bankhangen. Mooi pand ook. Ik hoop dat jullie voor die tijd
alles rond kunnen krijgen en dat het niet teveel stress oplevert, want dat is nooit goed. Geniet ervan!!

Voor nu: Roos over en uit.

1 opmerking:

  1. Ha Roos!
    Wat leuk dat het idee al zo snel oppakt! Ik heb, nu Hans hier is en ik alle weekenden niet meer hoef te reizen, natuurlijk tijd in overvloed! :) En het kwam ook een beetje omdat Hans z´n eigen blog had gemaakt en dat wilde ik ook (tooreninscotland.blogspot.com)! ;)
    Anyway, we zien wel hoe het gaat! Jij heel veel succes op school, ik hoorde het tragische nieuws en ik hoop dat je het allemaal een beetje hebt kunnen bolwerken. En ik ben ook benieuwd hoe het op je stage gaat, wie weet een leuk post item? :P
    Liefs! Nienke

    BeantwoordenVerwijderen